Hello

Hello

Wednesday, January 29, 2014

Snow In Sumter! News @ 11!

Happy Hump/Snow Day!!!!!

Yeah it snowed here in the south, in Sumter,SC where I currently live. It's kinda' a big deal here, because unlike most areas of the rest of the country, we don't get a lot of snow, or if we do, the conditions usually aren't right for it to stick. Well it did. And I have proof:












True Story;)


12 comments:

karl said...

I cant stand the snow, not one bit. I practically go into hibernation when it gets cold, like it did here in England last year - five fucking months we had of it, damn near did me in. And everything shrinks in the cold - my Hampton wick. was reduced to a tiny five and a half incher - well, no need to tell you Dale, you already know what that's like, apparently. Our entire country grinds to a sudden halt at the first flake of snow, and we go back to the Dark Ages, or the 70s as we fondly remember them. My girlfriend dosent seem to mind the snow though - well, muchlike Cap in your post she isn't averse to getting some white stuff flung in her face, even when she doesn't expect it.

Dale Bagwell said...

@Karl: I'm pretty sure by now, your girl/bird's already cum to expect to weird white things flying at her face by now when dealing with you;)

karl said...

She isn't, Dale...last year she went to bed without turning the iron off [she used to do her ironing late at night] so out of revenge I let a load on her face while she was asleep. Well, don't judge me, she DID leave the iron on; its a safety hazard!
Before anyone feels too sorry for her tho, consider how difficult it was for me too - try to cum on someones face without making a noise or waking them up, more difficult that youd think.



So considerate. Perfect English gentleman. I should be on 'Downton Abbey'

Shlomo Ben Hungstien said...

damn, snow in South Carolina. reminds of this heavy snow fall that hit Jerusalem last month it certainly made some headlines. didn't know you had that Kobra figure i love that one fuck DC for not having The Kobra cult in their shitty relaunch. by the way i'm glad you're willing to speak your mind on Dikto so many people can't find it within themselves to say a cross word about his work in the 80s and 90s no matter how much it sucked. K.oT. is planning on a rubbutal posting to mine that outta be interested especially after what he said in hs video last year.

Tiger OA1 said...

South Carolina damn son, I thought you were like across the water or something. Dude your right up the street from me. GA!

Dragon con is coming.

Dale Bagwell said...

@Karl: Damn dude! I guess no judgments here, but only bc you were considerate enough to not make noise to wake her. I guess that does make you gentlemen. And yet she didn't get pissed about waking up with man-goo on her face? She must be a hell of a modern chick then;)

I've heard of waking up with bed head, but damn son, you take to it to a whole......'nother........level!

@Shlomo: I have no qualms speaking the truth on that one. I respect the man, the myth, the legend. It's just that his 80's/90's work did not reflect that at all. It sucked, and was massively dated-looking. I can't even draw like him, and yet I'd still feel about seeing that work in print. Mr. Sal Buschema on the other hand, is timeless in that, how work can appeal to a broad and current market, and not look as dated as Ditko's work. I'll even throw Dan Jurgens' work as looking dated as well. Fuck it, just telling the truth.

@Tiger: GA? Hell yeah, I smell a road trip coming on;)

karl said...

Well, what can I say Dale , I like to think of myself as energy efficient- both in myself and wasting electricity. She hasn't left the iron on since (!)
Must agree about Ditko - his later wory leavrs little to love, esp his LSH one-off which looked like hed drawn it after being ill or something.
Jurgen s and Jerry Ordways art leaves me feeling numb too, too slow and doddery.
Gotta love the Buscema tho!!!! His work just looked macho and action packed all the way thru.





Dont forget to switch your appliances off tonight , Dale.

Dale Bagwell said...

I won't, and I usually don't. Besides, I don't quite like the idea of an englishmen's spunk waking me up. Call me old-fashioned, just don't call me late for dinner;)

Dan W said...

I hate skiing I just can't get it. The learners field closest to me is called Happy Valley and I get irate when I can't get something and the name quickly becomes ironic real fast. Plus you've seen our snowy hills on Lord of the Rings, they have dwarf tunnels and Golums trying to steal your skies, and that shit's always rank.

If Iceman doesn't make it to the bathroom and has an 'oops' does he become yellow Iceman? Odd things you think of when tired and Step Brothers is playing in the background.

Dale Bagwell said...

@Dan: Yes, yes he does. And remember kids, Don't eat the yellow snow; it may look like a nice lemon-y slushee, and it is, just not the kind of slushee you drink. Unless you're into that sort of shit, which makes you sick as fuck.

karl said...

You sound like you know what you're talking about , Dale.

Dale Bagwell said...

@Karl: Why wouldn't I? Everybody knows not to eat yellow snow, or to drink your lemonade after your girlfriend said she pissed in it. You believe her damnit or else you're getting bitter beer face minus the beer;)
True Story!